کیف پول «گیشه 7» چیست؟
شما در سایت گیشه7 یک کیف پول مجازی دارید که میتوانید آن را در پروفایل خودتان مشاهده کنید. این کیف پول را میتوانید برای خرید بلیط شارژ کنید و هزینه بلیط هایی که کنسل میکنید به این کیف پول بازگشت داده میشوند.
چگونه میتوانم از شارژ کیف پولم برای خرید بلیط استفاده کنم؟
در صفحه نهایی پرداخت، در بخش روش پرداخت، میتوانید به جای درگاه بانکی، کیف پولی خودتان را انتخاب کنید و با موجودی حساب خودتان در آن، بلیط را خریداری کنید.
چطور میتوانم از «کد تخفیف» خود استفاده کنم؟
در صفحه نهایی پرداخت، در بخش روش پرداخت، با کلیک روی گزینه آبی رنگ «کد تخفیف دارید؟» میتوانید کد خودتان را وارد کنید و روی دکمه اعمال کلیک نمایید.صندلی را چگونه انتخاب کنم؟
پس از انتخاب سانس، به صفحه پلان سینما «چیدمان صندلیها» منتقل میشوید و میتوانید صندلی مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید را نهایی کنید.رنگبندی صندلیها در صفحه پلان سینما به چه معناست؟
در پلان سینما صندلیها به رنگ های مختلف نمایش داده میشوند که هرکدام دربرگیرنده معنای خاص هستند:
قرمز: انتخاب شما | مشکی: فروخته شده | خاکستری: رزرو شده
چگونه میتوانم سانس یا صندلیام را جابجا کنم؟
بعد از خرید بلیط، تنها با کنسل کردن بلیط و خرید مجدد میتوانید سانس و صندلی خود را تغییر دهید.
چگونه بلیتم را کنسل کنم؟
در بخش پروفایل، از طریق گزینه «بلیط های من» میتوانید بلیط های خریداری شدهی خود را مشاهده کنید و با دکمه «کنسلی» آنها را کنسل کنید. شما میتوانید بلیت فیلمهای سینما را تا 2 ساعت قبل از شروع سانس لغو کنید. همچنین میتوانید بلیت تئاتر را تا 3 ساعت قبل از شروع آن، لغو کنید. بعد از لغو بلیت، هزینه آن به کیف پول شما در گیشه هفت باز میگردد.
سانس بلیت خریداری شده ام، لغو شده است. باید چه کار کنم؟
گاهی پیش می آید برخی سانس ها علیرغم فروش بلیت بدلایل مختلف از سوی سینما یا وزارت ارشاد لغو می شود. در این مواقع، وجه بلیت لغو شده به کیف پول شما عودت داده می شود و پیامک لغو سانس جهت عدم مراجعه شما به سینما برایتان پیامک میگردد.
چگونه میتوانم مبلغ کیف پولم را به حساب بانکیام واریز کنم؟
درصورت تمایل به بازگشت مبالغ به حساب بانکی خود، در بخش پروفایل و کیف پول، میتوانید علاوه بر مشاهده موجودی کیف پول خودتان، با کلیک روی گزینه «برداشت از کیف پول» درخواست خودتان را برای بازگشت وجه ثبت کنید. معمولا مبالغ در حداکثر سومین روز کاری پرداخت میگردند ولی به دلیل تعطیلات و مشکلات فنی این زمان ممکن است کمی طولانیتر شود.
بلیت خریداری کردم، اما کد رزرو ارسال نشده است. چه کنم؟
گاهی بدلیل اختلال شبکه مخابرات، ممکن است که پیامکها به درستی به شما نرسد. اما علاوه بر پیامک، کد بلیت در بخش «بلیط های من» در پروفایل شما نیز قابل مشاهده است. در صورتی که مشکل جدی داشتید، پشتیبانی گیشه هفت به شماره 02192009099 آماده پاسخگویی و حل مشکلات شماست.
قصد خرید بلیت دارم، اما تمام صندلیهای سانس غیرقابل انتخاب هستند.
صندلیهای مشکی رنگ به معنای صندلیهای فروخته شده و صندلیهای خاکستری رنگ به معنای صندلیهای رزو شده توسط دیگر کاربران هستند.
نحوه استفاده از بلیتهای «گیشه 7» در سینماها چگونه است؟
کافی است شماره بلیطی که پس از خرید مشاهده میکنید و البته از طریق پیامک برایتان ارسال میشود را در کیوسکهای موجود در سینماها وارد کرده یا به گیشهداران سینما ارائه نمایید تا بلیتهای خود را دریافت کنید.